mandag 28. januar 2008

Hei jeg heter Julian Klevstad og jeg skal bruke denne kontoen til skole arbeid,jeg går 1 klasse design og håndværk=)

5 kommentarer:

Mathilde sa...

Julian er kuul ;D

silje - 1DHA sa...

hehe kul side litt rosa men kul;)

Lise1dha sa...

Jaa;D fin side^^

Line Hollingsæter Stene 1DHA sa...

designet på siden passer kjempebra til deg ;) haha XD

cecilie1dha sa...

Drit bra jobba assa Julian:) Rosa å greier, helt deg!! he he;)